„Poczuj magię świąt” z Mikołajem Coca-Cola
Mało kto wie, że autorem najbardziej magicznego symbolu Gwiazdki, czyli Świętego Mikołaja, jest Coca-Cola, która po raz pierwszy wykorzystała go w swojej reklamie już w 1920 roku. Z kolei wizerunek wykreowany w 1931 roku przez ilustratora marki, Haddona Sundbloma, na zawsze zmienił oblicze Świętego i stał się niemalże archetypem tej postaci. Teraz Mikołaj Coca-Cola wraca, by przypominać o magii świąt. Można go zobaczyć m.in. spocie telewizyjnym, na specjalnych sezonowych etykietach produktów i w materiałach POSM, a od grudnia także na ulicach miast – dzięki nośnikom OOH. Za pośrednictwem tych kanałów będzie on niósł bardzo ważne przesłanie – każdy z nas może być jak Mikołaj, ponieważ nie musimy być magiczni, żeby tworzyć magię.
Zobacz również
Loteria z Misiami XXL
Święta to również czas pozytywnych wrażeń. Te zapewni loteria konsumencka Coca-Cola, trwająca od 12 listopada do 27 grudnia, w której codziennie do wygrania będą kultowe misie polarne, znane z reklam telewizyjnych – tym razem w rozmiarze XXL!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić napój Coca-Cola Regular lub Coca-Cola Zero w butelce ze świątecznymi etykietami, wpisać kod spod nakrętki na profilu marki w aplikacji Messenger i sprawdzić ewentualną wygraną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wybierz miasto, które odwiedzi ciężarówka
Boże Narodzenie nie może się odbyć także bez legendarnej już trasy ciężarówek. Od 1995 roku, kiedy to po raz pierwszy oświetlone pojazdy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, niemal wszyscy czekają, by odwiedziła ich miejscowość.
Po zeszłorocznym spektakularnym sukcesie konkursu na dodatkowe miasto na trasie ciężarówek Coca-Cola, w którym oddano ponad 1,5 miliona głosów, w tym roku marka zdecydowała się w pełni oddać konsumentom wybór miejsca postoju ciężarówki! Już 18 listopada wystartuje głosowanie, za sprawą którego magia Świąt dotrze do wybranych miast w Polsce – 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości, a 6 grudnia spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta.
Kampania świąteczna realizowana jest w formacie 360 stopni
Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.