Pepsi bawi się popularnym motywem występującego w reklamach Coca-Coli Świętego Mikołaja. To jednocześnie „pstryczek w nos”, który marka kieruje w stronę swojego głównego konkurenta. Głównym elementem kampanii jest wideo, na którym przyłapano Świętego Mikołaja podczas kupowania kartonów z napojem Pepsi Zero Sugar w jednym z nowojorskich sklepów.
Ponadto, na profilach społecznościowych Pepsi pojawiły się informacje od „zespołu PR Świętego Mikołaja” oraz od samego św. Mikołaja na temat tego, że zmienił on swoje preferencje smakowe. Ponadto, bohater kampanii przekonuje innych do wprowadzenia zmian, poprzez zaoferowanie im promocji. Święty Mikołaj Pepsi oferuje zwrot gotówki do 2,50 USD klientom, którzy do końca roku zakupią 600 ml Pepsi Zero Sugar i wyślą SMS-a o treści „Taste” na numer 81234.
Zobacz również
PS „Holidays Are Coming”: świąteczna reklama Coca-Coli powstała przy użyciu AI. Fani zawiedzeni [KOMENTARZ]
Słuchaj podcastu NowyMarketing