Specjalizacja sprawiła, że firma technologiczna, rozwijająca od 2001 roku model sprzedaży oprogramowania jako usługi, zbudowała marki wspomagające: multimedialną agencję informacyjną infoWire.pl oraz producenta treści wideo videoPR.pl. Dziś wszystkie marki odświeżają logotypy.
Nowe logo netPR.pl to daleko idąca modyfikacja charakterystycznego oka, znanego z dotychczasowego znaku. Zmieniła się także kolorystyka, choć nadal to zieleń pozostaje barwą przewodnią. Nowa stylistyka trafiła również do znaku videoPR.pl – rozpoznać w nim można teraz obiektyw, co jednoznacznie powinno nasuwać skojarzenia ze studiem TV oraz bogatym zapleczem technologii internetowego wideo. W logo infoWire.pl poprawiono z kolei czytelność i nieznacznie kolorystykę.
Zobacz również
W przypadku oprogramowania często najważniejsze jest to, czego nie widać. Ale czasem warto dać wyraz innowacyjności także na zewnątrz – mówi CEO netPR.pl, Marek Woźniak.
Oprogramowanie do komunikowania zyskuje na wartości, kiedy może zaoferować coś więcej niż wysyłkę zwykłego maila czy ułatwienie publikacji wpisu w mediach społecznościowych. Musi stać dziś za nim filozofia wykorzystania wielu kanałów i technik, które nie tylko zwiększają zasięg komunikacji, ale też ograniczają zagrożenie fake newsami. Taki system harmonicznego współdziałania na wielu polach, do którego można włączać zewnętrzne agencje PR, zapewniają dzisiaj marki netPR.pl.
Wraz ze zmianą logotypu nastąpiła zmiana wizualizacji witryny firmy netPR.pl. W przyszłości pojawią się także modyfikacje wizualne w interfejsie. Do maja 2018 roku priorytetem prac rozwojowych jest dostosowanie narzędzi do Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing