W celnym, odwróconym emocjonalnie i znaczeniowo haśle wykorzystano Wielkanoc jako czas powrotów Polaków do domu na święta, promując korzystanie z usług norweskiego operatora również na terenie Polski. W kampanii wykorzystane zostały liczne nośniki: klasyczny branding ścian, monitory LCD i backlighty w halach przylotów i przestrzeniach, w których znajdują się najczęściej wracający pasażerowie. Kampania kontynuowana będzie również w kwietniu br.
Na lotniskach w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie do ekspozycji wykorzystano hale przylotów, korzystając z backlightów przy pasach odbioru bagażu. W Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie użyto w sumie kilkadziesiąt ekranów i ścianek reklamowych, głównie w przestrzeniach przylotów podróżnych. To nie pierwsza realizacja Synergic dla MyCall. Klient, z którego usług w Norwegii korzysta wielu Polaków, już po raz kolejny reklamuje konkurencyjne taryfy telekomunikacyjne i korzystny roaming z uwagi na święta i rosnącą liczbę pasażerów przylatujących z tej okazji do rodzin w Polsce.
Zobacz również
„W czasie Świąt Wielkanocnych i ferii wiosennych wzrasta liczba połączeń lotniczych i podróżnych wracających do Polski. Lotniska są jakościową i kontekstową przestrzenią do promowania przekazu reklamowego dla takich usług, jak MyCall i idealnie dopasowanym kanałem komunikacji. Skuteczność naszych nośników, parafrazując slogan MyCall, potwierdza fakt, że Klient po raz kolejny wraca do nas „jak do domu” i wspólnie realizuje działania właśnie z Synergic.” – podkreśliła Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.