„Naszym celem jest bycie liderem na wzrastających rynkach. Wykorzystujemy miks rozwiązań, które selektywnie docierają do poszczególnych grup. Szukamy obszarów jeszcze mało zagospodarowanych” – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC, podkreślając jednocześnie, że rok 2017 to dla OOH dalszy proces specjalizacji oraz większy nacisk na zintegrowane kampanie wielokanałowe. „Rynek otwiera się na coraz to bardziej jakościowe nośniki. Istotna jest kontekstowość miejsca. Związana z nią konsumpcja treści jest zupełnie inna i bardziej jakościowa” – dodaje.
Emisja reklam na ekranach bankomatów zapewnia szeroki zasięg i efektywność, a poprzez wybór lokalizacji urządzeń możliwe jest dotarcie do konkretnej grupy docelowej odbiorców. Nic dziwnego, że Grupa Żywiec korzysta z takiej formy promocji.
Zobacz również
Reklamy piw Grupy Żywiec emitowane są na ekranach bankomatów sieci Planet Cash i SKOK. Mają one zasięg ogólnopolski. Skalę kampanii podkreśla fakt, że Planet Cash jest drugim co do liczby posiadanych bankomatów operatorem w Polsce. Wyróżnia się też jakościowymi lokalizacjami, takimi jak Lotnisko Chopina, stacje metra w Warszawie czy centra handlowe.
Grupa Żywiec reklamuje się w głównych miastach Polski również na nośnikach megaformatowych, których głównym dostawcą jest SYNERGIC. Reklamy piw Brackie, Specjal, Leżajsk można zobaczyć m.in. w Lubinie, Wałbrzychu, Świdnicy, Raciborzu, Jeleniej Górze, czy Bielsko Białej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach