1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy wyjechało ponad 5.200 rowerów wyróżniających się charakterystycznymi skrzydełkami, na których widoczne są trzy kampanie. Pierwsza z nich jest kontynuacją zeszłorocznej współpracy z Citi Handlowy, który w tym sezonie reklamuje karty kredytowe, nowatorską aplikację Citi Handlowy Bikes, jak i samą markę banku. Dla projektu Citi Handlowy wykorzystano 6357 rowerów w całej Polsce, w tym 3205 w samej stolicy. Oprócz tego w stolicy wzorem lat ubiegłych otwarto pięć stacji sponsorskich, wyróżniających się charakterystycznym niebieskim kolorem i strategiczną lokalizacją w punktach o największym natężeniu ruchu w: Al. Jana Pawła II/Al. Solidarności, Metro Świętokrzyska, Al. Jerozolimskie/Emilii Plater Marriott, Rondo ONZ oraz Metro Nowy Świat Uniwersytet. Są to stacje, które stale zajmują miejsce w TOP 20 w rankingach wypożyczeń.
Drugą kampanią jest projekt we współpracy z Mastercard, który doceniając potencjał komunikacji z wykorzystaniem nieinwazyjnych nośników miejskich, promuje program punktowy Priceless Specials na 500 rowerach. Trzecią kampanią jest własna kampania wizerunkowa Synergic, wykorzystująca 1.500 rowerów.
Zobacz również
„Nośniki reklamowe na rowerach miejskich są naszą „perłą w koronie”. Eleganckie jednoślady z kolorowymi skrzydełkami od ponad 8 lat stały się wizytówką kluczowych miast w Polsce, a ich liczba ciągle rośnie, docierając do atrakcyjnej i mobilnej grupy docelowej. Nośnik ten ma nie tylko walor wizerunkowo-jakościowy, ale również ilościowy. Według naszych badań z 2017 roku osiągnęliśmy imponującą liczbę ponad 61 milionów odbiorców nośników reklamowych tylko w Warszawie. Jesteśmy dumni, że kluczowe firmy z branży finansowej wierzą w ten kanał komunikacji i do zaszczytnego grona naszych Klientów obok banku Citi Handlowy dołączył globalny gracz Mastercard. Atrakcyjna oferta i zaufanie w moc przekazu i efektywne dotarcie – to dobra podstawa, na której dalej będziemy wspólnie budować współpracę w przyszłości.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
Oprócz tradycyjnego zarejestrowania w systemie Veturilo każdy rower można wypożyczyć korzystając z aplikacji Citi Handlowy Bikes, pierwszej komercyjnej aplikacji mobilnej do wypożyczania rowerów. Jej najnowsza wersja została powiększona o kolejne funkcjonalności i jest już od dziś dostępna w sklepach App Store i Google Play.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]