…TenderHut, Spyro-Soft, Youton czy np. blogera programistycznego, Macieja Aniserowicza.
Powermat Polska to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. Powerspoty, czyli stacje ładujące. Użytkownicy mogą korzystać z tej darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską system jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.
Zobacz również
Synertime zajmie się prowadzeniem biura prasowego Powermat, pozycjonowaniem ekspertów w mediach, kanałem LikedIn i promocją kolejnych wdrożeń systemu w lokalach HoReCa. Wcześniej klient pracował w obszarze PR z agencją Vacaloca.
Agencja Synertime pozyskała projekt w efekcie polecenia jej usług. Umowa została podpisana na zasadach współpracy stałej.
Nadzór nad projektem sprawuje prezes agencji, Barbara Labudda-Krysztofczyk.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– IT to branża, w której jako agencja mamy świetne kompetencje i stale poszerzamy portfolio klientów i projektów z tej dziedziny – mówi prezes Synertime, Barbara Labudda-Krysztofczyk. – Działania, które od dłuższego czasu prowadzimy m.in. dla jednej z trzech najszybciej rosnących firm IT w Polsce, SoftwareHut, bliska współpraca z mediami branżowymi, blogerami, swobodne poruszanie się w tematyce nowych technologii… to wszystko sprawia, że branża IT stała dla nas nie tylko naturalna, ale także ogromnie fascynująca. Z przyjemnością witamy więc Powermat w gronie naszych klientów – dodaje Labudda-Krysztofczyk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Tematyka startupów jest bardzo ciekawa, ale też trudna do promocji – jest ich dziś tak wiele, że wybicie się w mediach graniczy czasem z cudem. Dlatego długo szukaliśmy agencji PR, która sprostałaby naszym oczekiwaniom. Ale było warto. Postawiliśmy na Synertime, bo rozumieją potrzeby zarówno komunikacji B2C jak i B2B, a do tego są naprawdę efektywni. No i bardzo się angażują – czujemy, że tworzymy jedną drużynę – powiedział Juliusz Korwin, Dyrektor Marketingu Powermat Polska.