Grupa SYZYGY od 1995 roku dostarcza kompleksowe usługi digital marketingu. Ars Thanea funkcjonuje w jej strukturach od 2012 roku. W 2014 SYZYGY zwiększyło swoje udziały w agencji z 26 do 70 procent. Ars Thanea zdecydowała o wydzieleniu swoich agencyjnych struktur, które wraz z początkiem kwietnia 2016 rozpoczną działalność pod nazwą SYZYGY. CEO warszawskiego oddziału SYZYGY oraz Ars Thanea zostaje Piotr Jaworowski, który zastąpi na tym stanowisku Bartłomieja Rozbickiego. Rozbicki skupia się na zarządzaniu marką ATGames zajmującym się produkcją gier na platformy mobilne.
„Przyjaźnimy się z Piotrem od ponad 10 lat. Jest znaną osobą świata reklamy zarówno w Polsce jak i za granicą. Mimo młodego wieku ma ogromny dorobek zawodowy i doświadczenie. Jest również naturalnym liderem i potrafi słuchać ludzi. Wiem, że będzie bardzo dobrą osobą na tym stanowisku” — skomentował Rozbicki.
Zobacz również
„Jesteśmy częścią grupy od lat. Będąc w SYZYGY konsekwentnie rozwijamy swoje kompetencje, jednocześnie zachowując naszą indywidualną kulturę. Integracja nazwy to formalność, która uspójni komunikację. Oddział Ars Thanea zajmujący się grafiką i animacją zostaje bez zmian” — mówi Piotr Jaworowski.
Grupę SYZYGY tworzy już ponad 550 osób w biurach w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie oraz Nowym Jorku. Do największych klientów grupy należą marki BMW, Deutsche Bank, Mazda, McDonald’s oraz o2.
SYZYGY Warsaw Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Grupa SYZYGY
Słuchaj podcastu NowyMarketing