2 kwietnia 2025 roku o godz. 16 marka Knorr rozpoczęła najdłuższy w kraju livestreamem na TikToku. Przez siedem dni czworo hostów na zmianę będzie prowadziło interaktywną relację na żywo na tiktokowym kanale @knorrpolska.
W ramach akcji zaplanowano różnorodne aktywności, takie jak m.in. tatuowanie paczki nudli na żywo, wizyta barbera czy przebiegnięcie maratonu podczas transmisji. Dodatkowo każdego dnia między godziną 17 a 19 do streamingu dołączą popularni influencerzy, m.in. Kacper Porębski (Jasper), Hania Pliszka czy Sebastian Czajewski (Czajnik).



– Knorr Szama 24/7 to kampania, jakiej na polskim rynku jeszcze nie było! 7-dniowy livestream na TikTok, 24h non-stop to na pewno niestandardowa, zaskakująca i odważna forma aktywacji, ale wierzymy, że jest to najlepsza droga, aby przebić się w gąszczu komunikatów i trafić do młodszych konsumentów. Kampania będzie wspierała naszą nowość Knorr Nudle Teriyaki i klasyka, którego nikomu nie trzeba przedstawiać, czyli Ser w Ziołach. Będzie zaskakująco, niebanalnie i bardzo smacznie! – tłumaczy Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever, grupy, do której należy Knorr.
7-dniowy stream, aby budować społeczność
Najdłuższy polski stream na żywo na TikToku to sposób na promocję nowego smaku Knorr Nudle Teriyaki. Cel nadrzędny? Poszerzanie grupy odbiorców i rozbudowywanie społeczności zgromadzonej wokół marki Knorr w social mediach.
– 7-dniowy live z twórcami to bardzo ambitne wyzwanie, więc oczywiście nie mogłem odmówić! Nie mogę się już doczekać transmisji i jestem też niesamowicie ciekawy, co wymyślili inni twórcy! – o współpracy mówi Kacper Porębski (@jasperrr55).
– Pomysł tak długiego streamu? W Polsce jeszcze nikt tego nie robił w takim wydaniu, a ja często podejmuje się rzeczy, które są nowe i wymagają ode mnie czegoś więcej. Spontaniczne momenty tworzą najlepszy klimat, więc nie mogę się doczekać – dodaje Sebastian Czajewski (@czvjnik).
Za realizację kampanii odpowiada agencja Tears of Joy.
Zdjęcia: mat. pras.