Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Szczepić, czy nie szczepić oto jest pytanie. BUZZfeed przygotował film, w którym widzimy, jak wyglądały efekty chorób, na które teraz jest lekarstwo

Szczepić, czy nie szczepić oto jest pytanie. BUZZfeed przygotował film, w którym widzimy, jak wyglądały efekty chorób, na które teraz jest lekarstwo
Gruźlica, odra, cholera – to tylko kilka przykładów chorób, które w przeszłości siały spustoszenie na ulicach miast. Postęp medycyny, wynalezienie szczepionek i profilaktyka pozwoliły wyeliminować, lub ograniczyć, zagrożenie i cierpienie ludzi.
O autorze
1 min czytania 2018-04-05

A jak wyglądaliby ludzie, gdyby szczepionki nie istniały?

By uzmysłowić ludziom jak wyglądały dawne choroby, które zostały wyeliminowane dzięki szczepionkom, portal BUZZfeed postanowił przygotować video, w którym grupa makijażystów i aktorka odtworzyli zmiany skórne, które powstają w wyniki odry, dżumy czy cholery. Robi wrażenie prawda?

Akcja ma zachęcić rodziców do szczepienia swoich dzieci, ale też przypomnieć dorosłym o regularnych szczepieniach. Jasne, jest to dość specyficzna metoda motywacji, ale może dzięki tej video retrospekcji uda się przypomnieć, że choroby nie śpią…

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A zastanawialiście się, jak wygląda człowiek, który przetrwa wszystkie wypadki samochodowe? Graham – nie ma szyi, ma głęboko osadzone oczy i uszy, pomarszczony tułów i wydłużone stopy, a jego specyficzny wygląd ma przedstawiać „idealne” ciało ludzkie przystosowane do przetrwania wypadków drogowych.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pewne rzeczy łatwiej zrozumieć, kiedy popatrzymy na nie na przestrzeni lat. Norweska sieć Vitusapotek postanowiła w pięknym eksperymencie pokazać kobiety w różnym wieku, bez retuszu. „A Lifetime in 60 Seconds” jest szczerym i niefiltrowanym spojrzeniem na to, jak nasza skóra starzeje się wraz z upływem czasu, a także zwraca uwagę ma to, jak ważne jest dbanie o nią 😉

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się