…do Kubusia, który zawsze im towarzyszy podczas zabawy.
Każdy rodzic pragnie dla swoich dzieci szczęśliwego dzieciństwa. Dla każdego udane dzieciństwo może jednak oznaczać coś zupełnie innego – jak wiadomo, wyobraźnia najmłodszych nie zna granic.
Zobacz również
W nowym spocie podziwiamy dziecięcą pomysłowość, zaangażowanie oraz niczym nieskrepowaną zabawę, które w połączeniu z bezgraniczną miłością tworzą obraz szczęśliwego dzieciństwa. Podglądamy dzieci w codziennych sytuacjach, w którym towarzyszy im Kubuś – czasami w postaci produktów, a czasami Kubusiowych gadżetów. Ciekawski łobuziak odkrywa nowe możliwości DVD, czarująca wróżka siłą wyobraźni zamienia psa w księcia, a urocza dziewczynka wspiera swojego przyjaciela Kubusia podczas kąpieli w pralce – to tylko niektórzy bohaterowie pełnego pozytywnych emocji spotu. Reklamie towarzyszy przebój „Be my Baby” The Ronettes, który podkreśla pełne miłości chwile, a sytuacje przedstawione w reklamie udowadniają, że każde dziecko jest wyjątkowe i tę wyjątkowość warto w nim pielęgnować.
Marka Kubuś jest nieodłącznym elementem życia najmłodszych i wspiera ich w codziennym odkrywaniu świata. Spot z pewnością przywoła wspomnienia najbardziej wzruszających i najśmieszniejszych momentów, dzięki którym bycie rodzicem to nie lada wyzwanie, ale zarazem największe szczęście.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brasil Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dom mediowy: Mindshare
Start kampanii: 14.03.2016 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing