Stworzony przez agencję Szef Wszystkich Szefów tym razem rozkazuje gwiazdom polskiej telewizji – Magdzie Gessler i Wojciechowi Cejrowskiemu oraz francuskiemu youtuberowi – Remi’emu Gaillard’owi. Bohater, który budzi szacunek i wie wszystko o prowadzeniu biznesu najpierw wydaje rozkazy swoim popularnym rozmówcom, a następnie zwraca się bezpośrednio do odbiorcy: „A Ty wejdziesz na Aleo i zrobisz biznes”. Kampania wirusowa opiera się na trzech mashup video, czyli połączeniu różnych materiałów wizualnych w jeden nowy klip i realizowana jest w internecie.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku oraz budowanie świadomości odbiorców na temat Aleo, pierwszej w Polsce otwartej platformy zakupowej dla firm uruchomionej przez ING.
Zobacz również
Nowa kampania z Szefem Wszystkich Szefów jest kolejnym projektem z jego udziałem, zrealizowanym dla Aleo przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT. Charyzmatyczny lider biznesu zachęcał już do rejestrowania się w serwisie oraz pokazywał korzyści wynikające z jego użytkowania w kampanii promocyjnej Aleo z 2013 roku. W jej wyniku na Aleo zarejestrowało się ponad 20 000 przedsiębiorców. W 2014 roku kampania została nagrodzona srebrnym Effie oraz wyróżnieniem w konkursie Media Trendy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]