Szeran Millo dyrektorem operacyjnym w agencji Symetria

Na początku lipca Szeran Millo awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego w poznańskiej agencji Symetria. Poprzednio pełnił funkcję szefa marketingu.
O autorze
1 min czytania 2012-07-16

 Obowiązki Millo to zarządzanie zespołem ekspertów Symetrii, implementacja strategii rozwoju firmy oraz unikalnego portfolio usług. W wyniku działań nowego dyrektora operacyjnego nastąpiła zmiana struktury w Symetrii oraz powstał plan poszerzania kompetencji dla pracowników agencji.

 – Zmieniamy się na lepsze! Symetria jest jedną z najdłużej działających na polskim rynku agencji interaktywnych i trzeba przyznać, że wraz z rozwojem nieco dotknęła nas biurokracja. Uprościliśmy procedury, oddając naszym ekspertom bardzo dużą swobodę w działaniu – tak, aby byli jeszcze bliżej Klienta. Od lipca startujemy z programem rozwoju kompetencji dla pracowników. W  większym stopniu będziemy wykorzystywać wiedzę i doświadczenia UX Alliance, do którego przynależymy. Celem nadrzędnym jest natomiast wprowadzenie innowacji do naszych usług. Dzięki nim będziemy dostarczać sprawdzone na świecie metody, które wymiernie zwiększą wyniki dla naszych Klientów – komentuje Millo.

 Szeran Millo jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Studiował też marketing w School of Business Studies w Oulu w Finlandii. Jest związany z Symetrią od 2004r., najpierw jako senior project manager, by w roku 2005 objąć funkcję dyrektora marketingu. W swojej karierze miał okazję współpracować z największymi polskimi firmami (m.in. Volkswagen, BZWBK, WN PWN, PGNiG, T-Mobile, Orange) w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w internecie, przeprowadzania audytów użyteczności i projektowania serwisów. Przez pracowników Symetrii Millo doceniany jest za partnerski styl zarządzania i ponadprzeciętny entuzjazm do wykonywanej pracy.

Symetria specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wdrażają rozwiązania dla największych polskich firm m.in.  Volkswagen, BZ WBK, Credit Agricole, T-Mobile, Orange, Payback, Nestle, Hochland, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Symetria jest członkiem UX Alliance, międzynarodowego stowarzyszenia firm z branży User Experience.

Słuchaj podcastu NowyMarketing