1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
najważniejsi są oczywiście ludzie. Nowe technologie z natury są bardzo zero-jedynkowe. Brak w nich miejsca na twórczą niedoskonałość, którą zapewnić może tylko człowiek. Według mnie to właśnie funkcjonowanie w poczuciu stałej niedoskonałości jest źródłem kreatywności i sukcesu.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…
seria niezwykle udanych internetowych kampanii Volkswagena w połowie pierwszej dekady bieżącego wieku. Jako nieliczni w Polsce „na poważnie” podeszliśmy wówczas do tematu analizowania ich skuteczności i wyciągania wniosków. Owocowało to stałym wzrostami, klient był bardzo zadowolony.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
właśnie z nim się mierzę. Chcę, aby Symetria była TOP marką w obszarach user experience i design thinking. Jesteśmy bardzo blisko celu!
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
trwająca już od kilku lat współpraca z Orange. Spotkaliśmy tam grupę niesamowicie pozytywnych osób, otwartych na prawdziwą, kreatywną współpracę. Uważam, że wnioski i projekty, do których doszliśmy razem przysporzyły portalowi Orange.pl wieeelu transakcji.
5. Kampania internetowa, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
kampania Alior Banku sprzed bodajże 4 lat. Cała komunikacja skupiona była wokół internetu, iluż oni wtedy klientów pozyskali spektakularnie niskim kosztem!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
…wszystko, co umożliwi ludziom zarządzanie swoim światem przez komórkę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są „totalnie” przereklamowane w e-marketingu, to…
mało wierzę w działania SEO, które są prowadzone poza docelową witryną.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
te same filmy, które obu stronom podobają się bardzo.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
rozmów z pracownikami. Oni są absolutnie najmądrzejsi.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania, to…
wpłynąłbym na chińskie władze, aby raz w tygodniu uprawiały jogging w takich koszulkach.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
wiadomo, Lubię to!