Szkoła Marketingu Interaktywnego – nowy projekt edukacyjny SAR

Szkoła Marketingu Interaktywnego to odpowiedź SAR na stale rosnącą rolę marketingu interaktywnego w życiu i komunikowaniu marek, a co za tym idzie – potrzebę stałego rozwijania się i poszerzania kompetencji kadr zajmujących się komunikacją marketingową. Partnerem merytorycznym SMI jest firma K2.
O autorze
1 min czytania 2013-09-18

Inspiracją do powołania Szkoły są sukcesy w zakresie marketingu interaktywnego marek z różnych kategorii rynkowych. Przykładem mogą być ostatnie case’y Getin Banku lub Play. SMI między innymi będzie analizować te i inne wdrożenia, a niektóre z nich zostaną zaprezentowane przez menedżerów odpowiedzialnych za ich rozwój i implementację, jak Macieja Szczechurę (Członka Zarządu Getin Noble Bank) czy Michała Sobolewskiego i Marcina Winklera, odpowiadających za marketing w Play. W ten sposób organizatorzy chcą skłonić uczestników do wspólnego poszukiwania inspiracji do rozwoju biznesów, w które są oni zaangażowani. Co ważne, kurs nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach czy kanałach komunikacji. Ideą przewodnią zajęć jest nauczenie kursantów dostrzegania szans, możliwości jakie pojawiają się w biznesie dzięki nowym technologiom.

Szkoła Marketingu Interaktywnego jest skierowana m.in. do marketerów z kilkuletnim stażem pracy, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje lub poszukują nowych wyzwań. Organizatorzy przewidują prowadzenie zajęć w niewielkiej 15-osobowej grupie, tak aby były one jak najbardziej efektywne. Podobnie, jak w przypadku Szkoły Strategii Marki, w skład uczestników kursu będą wchodzić przedstawiciele agencji oraz reklamodawców, tak aby uczestnicy mogli się również dzielić swoimi przemyśleniami i punktem postrzegania danej problematyki.

Sam kurs będzie podzielony na siedem 4-godzinnych bloków prowadzonych przez specjalistów ze środowiska agencyjnego oraz klienckiego. Kurs zaczyna się 24 października i potrwa do 19 grudnia 2013 roku.

– Szkoła Marketingu Interaktywnego będzie stanowić unikatową ofertę edukacyjną na rynku. Nowy kurs wyróżnia się przede wszystkim świetnym gronem prowadzących, praktyków z wieloletnim doświadczeniem, odpowiedzialnych za najciekawsze rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego ostatnich lat oraz wybitnych trenerów. – tłumaczy Bartosz Załęcki, Strategy Director w agencji K2.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Oprócz tego SMI charakteryzuje się oryginalnym podejściem do zagadnienia – chcemy inspirować i pobudzać kreatywność zamiast omawiać poszczególne narzędzia. Myślę, że tak skonstruowane zajęcia będą bardzo owocne i rozwijające zarówno dla samych kursantów, jak i prowadzących – dodaje Roman Łoziński, Head of Business Innovation w K2.

Z dokładnym programem można zapoznać się na stronie: www.smi.edu.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Udział w kursie kosztuje 3980 zł netto dla wszystkich firm niezrzeszonych w SAR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się