„SZOK, za Twój głos, za Twoje myśli, za nasz los, za obiecany film. Za mój czas, za wszystko co mam” – to część słów refrenu piosenki ułożonej z tytułów przelewów przesłanych przez blikowiczów.
– Tekst mówi o tym, że jesteśmy wolni od wszelkich uprzedzeń. Jesteśmy ludźmi, którzy potrafią marzyć i dzięki temu wygrywamy już na starcie. Ważne, aby zawsze być sobą, nie zabijać swojego wewnętrznego dziecka i czerpać radość z życia oraz ułatwień, które daje. Nie stać w miejscu. Nie myśleć, że łatwiej się nie da – mówi o piosence skomponowanej dla BLIKA Igo.
Zobacz również
„SZOK” to piosenka o emocjach towarzyszących ludziom, którzy doświadczyli czegoś spektakularnego – takiego jak przelewy na telefon BLIK. To też utwór o ludziach, którzy nie czerpią z życia, choć mają możliwości oraz o tych, którzy są otwarci i korzystają z tych ułatwień, które życie im przynosi.
– Wspólna zabawa przy układaniu piosenki z tytułów wpisywanych podczas przekazywania pieniędzy na numer telefonu BLIK przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy tysiące propozycji. Przed Igo stanęło naprawdę niełatwe zadanie skomponowania utworu, w którym znajdą się propozycje jego fanów, którzy są też fanami BLIKA. Naszym zdaniem powstał fascynujący, elektryzujący utwór. Mamy nadzieję, że wkrótce stanie się prawdziwym przebojem – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.
Piosenka „SZOK” powstała w ramach nowej kampanii BLIKA, która ma zachęcać użytkowników do przekazywania sobie pieniędzy bezpiecznie, bezgotówkowo, na numer telefonu BLIK – a więc bez konieczności wpisywania numeru rachunku bankowego czy korzystania z gotówki. Najciekawsze propozycje tytułów wpisywanych przez użytkowników zostały wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już ponad 16 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu BLIK. To istotne szczególnie w czasie, kiedy wszyscy powinniśmy nadal pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego – wskazuje Krzysztof Ziewiec.
Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One, a za zakup mediów Spark Foundry (oddział SMG Sp. z o.o.)