SZTUKA MAKA nastawiona jest na młodych ludzi, którzy szukają zdrowych i smacznych dań w korzystnej cenie. Potwierdzeniem tego są rozpoczęte przez spółkę działania promocyjne wykorzystujące znanych twórców internetowych, jak Stuu Games, Marcin Dubiel, Naruciak czy NitroZyniak, którzy zostali zaproszeni na otwarcie pierwszego punktu restauracyjnego w Warszawie przy ulicy Grochowskiej 304. Twórcy ci docierają głównie do młodego grona odbiorców za pośrednictwem kanałów YouTube czy mediów społecznościowych, jak Facebook, Instagram czy Snapchat.
Wykorzystując możliwości promocyjne młodych twórców, spółka przy współpracy z franczyzobiorcami ma plany stworzyć dużą, dobrze prosperującą sieć.
Zobacz również
“Do końca przyszłego roku planujemy być dostępni w każdym mieście powyżej 100 tysięcy ludzi i jednocześnie zostać liderem na polskim rynku w segmencie restauracyjnym sushi” – Przemysław Decyk, Prezes Zarządu spółki SZTUKA MAKA.
SZTUKA MAKA jest najnowszym wydaniem Sushi podawanym w rolce do ręki. Pomysł na taki sposób podania narodził się w Australii, gdzie rolki zdominowały rynek sushi i teraz zyskują coraz większą popularność na całym świecie. W ofercie nowej sieci restauracji znajdą się także tradycyjne japońskie kanapki ryżowe onigiri, azjatyckie pierogi mandu, zdrowe zielone herbaty, a także świeże soki i koktajle.
Szczegóły dotyczące otwarcia dostępne są na stronie wydarzenia na Facebooku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing