Podczas swojej podróży koleją bohater reklamy cieszy się malowniczymi widokami, by za chwilę wprowadzić kilka zmian w swoim wyglądzie. Spot jest dobrym przykładem silnego storytellingu.
„W czasie, gdy niektórzy politycy próbują dzielić ludzi, my zdecydowaliśmy się przypomnieć, że szwedzka kolej jest dla Ciebie, kimkolwiek jesteś i gdziekolwiek chcesz iść”- mówią przedstawiciele kolei.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Reklama jest częścią nowej strategii reklamowej, mającej na celu pokazać, że podróż koleją jest najlepszym i najbardziej przyjaznym, sposobem poruszania się. Dlaczego?
W spocie widzimy Pelle Pia (Szweda, który swój „coming out” przeszedł w wieku 55 lat), który po transformacji wychodzi z toalety w wysokich obcasach i widzi spojrzenia pełne akceptacji, a nie wyroku.
Miejscem, w którym równość była zawsze obecna jest i będzie Nowy Orlean. Aby podkreślić ten ważny komunikat, mieszkańcy dzielnicy Bourbon wymaszerowali razem na ulicę, by pokazać, że miasto jest zawsze otwarte, niezależnie od tego kim jesteś!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponad czterystu obywateli zebrało się podczas wydarzenia. W pełnym makijażu i barwnych strojach paradowali w imię braku podziałów. Ulicę zamieniły się w pełne życia i muzyki miejsce celebracji.
Z tej okazji powstał spot reklamujący wydarzenie w reżyserii Trent Jaklitsch.
„Ilość emocji i liczba obywateli, którzy przyszli by wziąć udziała w paradzie i filmie jest świadectwem determinacji miasta, które nigdy nie porzuci swoich osiągnięć w dziedzinie praw człowieka!” – podkreślił Mark Romig, CEO New Orleans Tourism Marketing Corporation.