04.04.2024
„Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”: Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie [RAPORT]
04.04.2024
„Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”: Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie [RAPORT]
19.03.2024
Janina Bąk: Statystyki nie kłamią. To ludzie kłamią na temat statystyk
Art. sponsorowany
22.02.2024
Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży
Art. sponsorowany
13.11.2023
Z subskrypcją taniej: Uber One już dostępny w Polsce
08.11.2023
Stokrotka zaprasza do wspólnego oglądania… telenoweli
16.10.2023
To Twój moment! Rusza program lojalnościowy jakiego jeszcze nie było
12.10.2023
Niespodziewani goście? Domino’s Pizza przychodzi na ratunek!
01.08.2023
ERLI rzuca kolejne wyzwanie rynkowi e-commerce
21.04.2023
Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M
27.03.2023
Kaufland promuje program oszczędnościowy Kaufland Card w kampanii „Każdy z nas oszczędza!”
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero