13.02.2025
#NMInsights Bosch Tech Compass: Polacy o technologii – nadzieje, obawy i edukacja w erze AI [RAPORT]
13.02.2025
#NMInsights Bosch Tech Compass: Polacy o technologii – nadzieje, obawy i edukacja w erze AI [RAPORT]
07.01.2022
Ważnym kierunkiem jest green marketing i odpowiedzialność społeczna marek. Bosch podsumowuje 2021 rok
18.05.2021
Marka FINISH we współpracy z marką BOSCH ruszyły z kampanią „Obiecaj” zachęcającą do oszczędzania wody
22.03.2021
Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR. Case study BSH
10.03.2021
Bosch prezentuje wiosenny konkurs ze zmywarkami w roli głównej. Do wygrania samochód elektryczny
07.01.2021
Jeszcze większą wagę przykładaliśmy do aktywności w digitalu. Bosch podsumowuje 2020 rok
02.11.2020
Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą
21.05.2020
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
04.03.2019
Bosch organizuje konkurs z Mercedesem GLA do wygrania
28.01.2019
Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w nowej edycji Akademii Smaku marki Bosch
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025