![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
4 dni temu
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
4 dni temu
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
16.11.2023
Group One wzmacnia zespół PR
25.08.2021
Aleksandra Pyszczyńska awansowała w agencji Social Lama
31.01.2020
Katarzyna Mazur została nową social media specialist w agencji Insignia
21.06.2018
Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Tailor Made PR
08.03.2017
Kornelia Rudnik dołącza do działu Social Media w INSIGNII
24.11.2016
V&P wzmacnia swój zespół
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]