20.12.2021
Raport CANnual sieci weCAN dotyczący rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej z uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19
20.12.2021
Raport CANnual sieci weCAN dotyczący rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej z uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19
11.03.2021
40 tys. godzin pomocy psychologicznej lub 1620 tygodni turnusów rehabilitacyjnych. Tyle do 1 lutego „kosztowały” antyaborcyjne billboardy
29.11.2019
Sieć niezależnych agencji reklamowych weCAN publikuje coroczny raport CANnual Report 2019
16.10.2019
Dom mediowy Media People powiększa zespół
24.08.2018
Media People wygywa przetarg na obsługę mediową A+E Networks
23.08.2018
Obsługa mediowa Domu Mody Klif, Galerii Klif i Centrum Handlowego Turawa Park w rękach Media People
14.05.2018
Marcin Marciniak dołącza do Media People
17.01.2017
Media People: nowy dom mediowy z usługami konsultingu marketingowo-biznesowego
4 dni temu
Luksusowy samochód Valhalla Aston Martin oficjalnie zadebiutuje w Fortnite
4 dni temu
Kolejna Bitwa o Południe już za moment – freestyle’owcy zmierzą się w duetach
5 dni temu
T-Mobile prezentuje szkolenia „Cyfrowy świat dla każdego”: idealny prezent na święta
7 dni temu
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
7 dni temu
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago