20.12.2021
Raport CANnual sieci weCAN dotyczący rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej z uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19
20.12.2021
Raport CANnual sieci weCAN dotyczący rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej z uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19
11.03.2021
40 tys. godzin pomocy psychologicznej lub 1620 tygodni turnusów rehabilitacyjnych. Tyle do 1 lutego „kosztowały” antyaborcyjne billboardy
29.11.2019
Sieć niezależnych agencji reklamowych weCAN publikuje coroczny raport CANnual Report 2019
16.10.2019
Dom mediowy Media People powiększa zespół
24.08.2018
Media People wygywa przetarg na obsługę mediową A+E Networks
23.08.2018
Obsługa mediowa Domu Mody Klif, Galerii Klif i Centrum Handlowego Turawa Park w rękach Media People
14.05.2018
Marcin Marciniak dołącza do Media People
17.01.2017
Media People: nowy dom mediowy z usługami konsultingu marketingowo-biznesowego
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland