26.07.2022
Cornelius z kolejnym etapem rebrandingu
26.07.2022
Cornelius z kolejnym etapem rebrandingu
21.03.2022
Piwo Cornelius z Browaru Piotrków dołączyło do portfolio agencji Feno
28.02.2022
Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę marki Danfoss
20.04.2021
Nowa kampania VIDARON
12.04.2021
Marka ALERIC wystartowała z nową kampanią
24.03.2021
Zielone miasta i gminy
24.03.2021
Agencja Feno rozpoczyna kompleksową obsługę firmy Schulke – właściciela marki Octenisept
18.02.2021
Marcin Wojtulewicz został nowym dyrektorem kreatywnym w Feno
07.08.2020
Rusza kampania reklamowa marki Femannose N
17.06.2020
Citi Simplicity Card – YouTube Director’s Mix [case study]
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean