![#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/Projekt-bez-nazwy-2025-07-09T101240.120-142x0-c-default.png)
2 dni temu
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
2 dni temu
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
3 dni temu
R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
3 dni temu
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
3 dni temu
Jak humanizować treści AI [PORADNIK]
4 dni temu
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
7 dni temu
Viva Technology 2025: 7 obserwacji ze święta technologii w Paryżu [RELACJA]
01.07.2025
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
30.06.2025
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
27.06.2025
SEO umarło, niech żyje GEO! Rewolucja w wyszukiwarkach, na którą musisz się przygotować
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]