![Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/marki-z-najwiekszym-dotarciem-142x0-c-default.jpg)
14.04.2025
Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]
14.04.2025
Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]
28.04.2021
TikTok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientów
26.04.2021
Facebook wycofuje usługę Facebook Analytics, a wraz z nią narzędzie „Statystyki Grup Odbiorców”
22.07.2019
W otchłani bezwartościowego content marketingu – jak się uratować?
28.11.2018
Trzy punkty widzenia
03.10.2018
5 inspirujących przykładów, jak zaangażować swoich odbiorców we współtworzenie treści w social media
10.07.2018
10 wskazówek, jak zwiększyć zaangażowanie na „nowym” Instagramie
17.04.2018
10 błędów kampanii cold e-mail (i jak je naprawić)
16.03.2018
Historia pewnej butelki
12.03.2018
Nowy algorytm Facebooka – 15 sposobów, by na nim nie stracić
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu