23.03.2023
Havas Play debiutuje w Polsce i na rynkach światowych
23.03.2023
Havas Play debiutuje w Polsce i na rynkach światowych
02.04.2021
WILLS INTEGRATED z nową strukturą
16.02.2021
Agencja Time For Friends z nową strukturą – łączy marketing z branżą muzyczną
29.01.2021
Zmiany w strukturze agencji Publicon
12.03.2020
Zmiany w strukturze Grey Group Poland
28.02.2020
Content Solutions dołącza do adCookie
03.02.2020
Wojtek Walczak staje na czele nowego działu strategii w agencji Plej
16.04.2019
Mindshare tworzy nowy dział Shop+ dedykowany e-commerce
28.03.2019
Publicis Groupe Polska rozwija model Power of One i przekształca się w zintegrowaną platformę
23.10.2018
Maciek Waligóra nowym przewodniczącym zarządu KTR
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean