Jak zostanie wykorzystane połączenie tak wysokiej specjalizacji i wieloletniego doświadczenia obu agencji? Wszystko wskazuje na to, że ich partnerzy zyskają nie tylko holistyczne, ale i strategiczne wsparcie na wszystkich polach marketingu internetowego.
Agencja marketingowa mająca w swoim portfolio tak szeroki zakres usług, wypracowaną i sprawdzoną mechanikę pracy oraz zweryfikowane procesy zarządzania kampaniami, to bez wątpienia solidny partner dla brandów liczących na realny zwrot z kampanii i realizację zakładanych celów biznesowych. Takie podejście to jednocześnie odpowiedź na oczekiwania współczesnego rynku, który w dobie transformacji cyfrowej wymaga nie tylko kompleksowych rozwiązań, ale i maksymalizacji efektów we wszystkich kanałach online. – Kończy się era klient-agencja, a zaczyna partnerska współpraca na rzecz realizacji wspólnego, konkretnego celu biznesowego – podkreśla Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.
Zobacz również
Komplementarność i doświadczenie we współpracy z dużymi, ambitnymi markami – adCookie z Content Solutions zaoferują marketing internetowy od A do Z
Podstawowym założeniem przejęcia marki Content Solutions przez adCookie jest uzupełnienie usług opartych o content marketing, a także rozwinięcie kompleksowej oferty na wszystkich polach marketingu internetowego. Do agencji przechodzi cały dział, z dyrektor operacyjną Katarzyną Sowicką na czele. Tomasz Mozyrko, założyciel i prezes Content Solutions, będzie realizował inne projekty.
Skąd ten pomysł i jak wyglądały rozmowy?
– Kompleksowa realizacja usług online marketingowych to założenie, do którego dążyliśmy już od kilku lat. Pomimo mocnych kompetencji digitalowych i technologicznych, wciąż brakowało nam solidnego partnera od content marketingu, a to kluczowe w egzekucji komplementarnych strategii marketingowych. Potrzebni są specjaliści – doświadczeni, waleczni i innowacyjni. Tacy, którym zaufały już znane i ambitne marki – zaznacza Sobieraj. – Co więcej z Katarzyną Sowicką (COO w Content Solutions) i Tomaszem Mozyrko (założycielem i CEO Content Solutions) znamy się od kilku lat. Z sukcesami realizowaliśmy wspólne projekty, dotąd jako dwa oddzielne brandy. Dowiodło to, że jesteśmy zgraną drużyną, doceniam też jakość ich pracy i podejście do klienta – to ekspercki poziom, który jest dla mnie kluczowy – podsumowuje CEO adCookie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Po fuzji Katarzyna Sowicka obejmie stanowisko head of content i będzie nadzorowała dział Content, łączący obszary content marketing, SEO, social media. Wcześniej zarządzała operacyjnie agencją Content Solutions, budując strategie content marketingowe dla największych marek i pomagając w maksymalizacji efektów biznesowych. Powiązana jest także ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska, pełniąc tam funkcję wiceprezesa, współorganizując konferencję Power of Content Marketing, konkursy branżowe i koordynując organizowane przez ICMF badania kondycji content marketingu w Polsce. Z kolei wśród klientów, z którymi do tej pory współpracowało Content Solution, warto wyróżnić m.in. Castoramę i ich serwis contentowy Domifikacje.pl, KioskPolis, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Hekko, Tagomago czy Santandera. Przez ostatnich kilka lat agencja była też wielokrotnie nagradzana i doceniana przez branżę (Power of Content Marketing Awards, Golden Arrow, Złote Spinacze, Pióra Roku).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Content marketing to bardzo efektywna biznesowo technika marketingowa, pod warunkiem, że strategia jest budowana w oparciu o solidną analizę potrzeb i możliwości – wyjaśnia Katarzyna Sowicka, head of content w adCookie. – Działamy operacyjnie, co oznacza, że najpierw wspólnie z klientem wyznaczamy cel, zastanawiamy się nad taktyką, później zajmujemy się ogólną koncepcją i wdrożeniem. Mamy ten niezwykły przywilej, że po latach praktyki z wymagającymi klientami dobrze rozumiemy ich oczekiwania biznesowe. Połączenie sił z równie doświadczonym zespołem adCookie, to ważny moment dla nas wszystkich – podsumowuje Sowicka.
Przez lata rozwijaliśmy kompetencje 360 digital, mamy wiedzę i doświadczenie
adCookie to wrocławska agencja interaktywna specjalizująca się we wdrożeniu i realizacji kampanii opartych na innowacyjnych technologiach marketingowych. Wyjątkowo mocny i specjalistyczny partner odnajdujący się w nowych technologiach marketingowych, który poza innowacyjnym podejściem do kampanii brandingowych i performance, stawia również na zaawansowane rozwiązania analityczne, wsparte autorską metodą pracy web design, testami A/B, czy narzędziami marketing automation.
– Mamy świadomość, że jesteśmy bardzo mocni w reklamie płatnej, web designie i social mediach, a z doświadczeniem Content Solutions mamy szansę wspierać ambitne marki w ich rozwoju i zdobywaniu rynku. To jest nasz cel na 2020 rok i kolejne lata – zapewnia Kacper Skorupski, head of digital. – Mamy duże plany na rozwój, ale przede wszystkim chcemy otaczać marki kompleksową opieką digital-marketingową, odpowiadać za układanie dla nich strategii wzrostu w kanałach online, pokrywających cały obszar customer journey – podkreśla Skorupski.
adCookie stawia na współpracę z markami, które są rozpoznawalne, mają odpowiednią skalę, ale nadal stawiają sobie ambitne wyzwania i chcą się szybko rozwijać. Ich typ klienta to tzw. market challenger – firma, która chce zostać liderem w swojej kategorii, rosnąć intensywnie i wykorzystać pełnię swojego potencjału. Partner, który wie, że marketing jest potrzebny, ale trzeba te procesy właściwie ułożyć, aby skutecznie wdrożyć strategię wzrostu marketingowego.
– Wśród klientów adCookie możemy wymienić chociażby takie marki jak Selena, Twoje Soczewki, CUK Ubezpieczenia, Gatta, Mosquito, Marwit, Develia, YI, czy Yellow Tipi. Wszystkie je łączy chęć budowy silnej pozycji na rynku i szybkiego wzrostu lub ekspansji – stwierdza Paweł Pałka, head of client service. – Naszym zadaniem jest dbać o ten wzrost niezależnie od tego, jakich narzędzi marketingowych będzie to wymagało – dodaje Pałka. Słuszność tego podejścia potwierdzają m.in. nagrody, jakie adCookie zdobyło w prestiżowych konkursach, w tym Golden Arrow, gdzie firma otrzymała nagrodę główną w kategorii „Digital – Innowacja internetowa” za kampanię wykorzystującą po raz pierwszy w Polsce kompleksową strategię VR. adCookie jest też najwyżej ocenianą agencją w Polsce pod kątem zadowolenia i zaufania klientów według raportu Media&Marketing Polska!
– Oceny klientów są dla nas szczególnie ważne, ponieważ najlepiej pokazują to, w jakim stopniu udaje nam się skutecznie realizować obrane cele. Podchodzimy do kampanii w indywidualny sposób, nie prowadzimy ich masowo, miksujemy ciekawe narzędzia i najnowsze trendy. Cieszymy się, że współpracujące z nami podmioty to dostrzegają i doceniają. – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.
Podsumowując – marketing internetowy to nie tylko reklama online, ale połączenie narzędzi i rozwiązań, które umiejętnie wykorzystywane sprawią, że kampania osiągnie założone cele.
– Wzbogacenie adCookie o kompetencje content marketingowe jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju agencji. Zespół Content Solutions to doświadczeni specjaliści i zaufani partnerzy. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo owocna – mówi Mateusz Sobieraj.