21.07.2023
Integracja spółek olejowych pod marką ORLEN
21.07.2023
Integracja spółek olejowych pod marką ORLEN
13.09.2022
Logo Orlenu pojawi się na strojach polskich piłkarzy i skoczków narciarskich
14.07.2022
Zrób zakupy w Komputronik i odbierz nawet 500 zł na paliwo
14.02.2022
MediaHub wygrywa obsługę mediową Grupy LOTOS
09.09.2021
LOTOS wspiera kampanię społeczną „Szkoła od-nowa”
07.01.2021
Startuje aplikacja LOTOS Pay&Go
10.03.2020
„U nas się opłaca” – ruszyła nowa kampania informacyjna grupy LOTOS
03.10.2019
Lotos dołącza do akcji „Z własnym kubkiem”
14.08.2018
Robert Kubica promuje napoje energetyczne LOTOS Dynamic
26.04.2018
„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” Rusza kampania społeczna Narodowego Centrum Kultury i Grupy LOTOS
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia