
21.07.2023
Integracja spółek olejowych pod marką ORLEN
21.07.2023
Integracja spółek olejowych pod marką ORLEN
13.09.2022
Logo Orlenu pojawi się na strojach polskich piłkarzy i skoczków narciarskich
14.07.2022
Zrób zakupy w Komputronik i odbierz nawet 500 zł na paliwo
14.02.2022
MediaHub wygrywa obsługę mediową Grupy LOTOS
09.09.2021
LOTOS wspiera kampanię społeczną „Szkoła od-nowa”
07.01.2021
Startuje aplikacja LOTOS Pay&Go
10.03.2020
„U nas się opłaca” – ruszyła nowa kampania informacyjna grupy LOTOS
03.10.2019
Lotos dołącza do akcji „Z własnym kubkiem”
14.08.2018
Robert Kubica promuje napoje energetyczne LOTOS Dynamic
26.04.2018
„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.” Rusza kampania społeczna Narodowego Centrum Kultury i Grupy LOTOS
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce