Startuje aplikacja LOTOS Pay&Go

Z końcem 2020 r. wystartowała pilotażowa usługa mobilnych płatności na stacjach paliw LOTOS. Klienci sieci w wybranych 15 punktach mogą płacić za paliwo przy użyciu aplikacji LOTOS Pay&Go.
O autorze
1 min czytania 2021-01-07

Docelowo usługa ma zostać rozszerzona na wszystkie stacje koncernu, co planowane jest w drugiej połowie 2021 r. Koncepcja wizualna i werbalna została opracowana przez agencję kreatywną Lotna.

– Płatności mobilne w Polsce to szybko rozwijający się rynek, a pandemia dodatkowo przyspieszyła ten trend. Nic dziwnego, że coraz więcej marek oferuje swoim klientom możliwość płacenia za towar czy usługę z poziomu smartfonu. Kluczem do sukcesu każdej aplikacji jest sprawnie zaprojektowany system pod kątem UX. Tankowanie na stacji paliw to dynamiczny proces – klient podjeżdża do dystrybutora, napełnia bak, chce jak najszybciej zapłacić i odjechać ze stanowiska, robiąc miejsce dla kolejnego auta. Właśnie z myślą o użytkownikach, dla których ważny jest czas, tworzyliśmy poszczególne ekrany aplikacji. Projekty musiały być czytelne, intuicyjne i niewprowadzające w błąd – tak, aby etap płatności od momentu włączenia aplikacji do sfinalizowania transakcji trwał jak najkrócej – mówi Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej.

– Główny motyw tła został zaczerpnięty z łuków obecnych w logo Grupy LOTOS. Na nim również opiera się kod kolorystyczny, który w komunikacji wizualnej wykorzystuje biel, czerwień i niebieski. Użycie tych trzech barw pozwoliło nam na stworzenie projektu, który jest nie tylko czytelny, ale i nie męczy wzroku. W ramach prac stworzone zostało również logo aplikacji – komentuje Piotr Flis, koordynator projektu.

Prócz visual designu aplikacji i projektu logo, agencja Lotna przygotowała również materiały do kampanii digitalowej, tworząc key visual akcji, kreacje graficzne oraz obecną na nich komunikację tekstową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj