Programmatic Jakość i bezpieczeństwo w programatycznym zakupie reklamy 22.11.2022 IAB Polska targetowanie reklama Programmatic Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom 6 wskazówek, jak uzyskać lepsze wyniki ROI 20.10.2022 Pressroom targetowanie ROI reklama Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Digital Video Advertising Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA 19.10.2022 targetowanie Kia branża motoryzacyjna cookies Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Programmatic Apple stworzy własną platformę reklamową? Firma poszukuje doświadczonego managera 05.08.2022 targetowanie Apple reklama rekrutacja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Programmatic Triggery w kampaniach digitalowych – zmniejsz koszt i zwiększ efektywność prowadzonej komunikacji 22.07.2022 targetowanie komunikacja digital Kampania Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Prawo Zmiany w polityce prywatności Google a prawo marketingu 07.07.2022 marketing targetowanie Google reklama Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Social media Twitter zapłaci 150 mln dolarów kary za wykorzystywanie danych użytkowników 27.05.2022 Social media Twitter targetowanie prywatność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Informacje o tej reklamie” – nowa funkcja TikToka, która zwiększy przejrzystość reklam 24.05.2022 Pressroom targetowanie reklama Tik Tok Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Mobile marketing Bardzo długi rok mobile 13.05.2022 Mobile marketing mobile targetowanie digital Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Reklama Google pozwala ograniczyć reklamy dotyczące odchudzania, ciąży i randek 29.04.2022 YouTube targetowanie Google reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Reklama internetowa Czym jest Topics API i jaki wpływ będzie miał na branżę reklamową? 01.03.2022 Reklama internetowa targetowanie Google Programmatic Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Postcookies world. Nowy rozdział personalizacji – raport firmy Oracle o świecie bez „ciasteczek” 24.02.2022 Pressroom targetowanie reklama cookies Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Reklama internetowa Dlaczego oparty na sztucznej inteligencji marketing kontekstowy to przyszłość reklamy? 31.01.2022 Reklama internetowa targetowanie reklama kontekstowa IAB Poleć FB TW IN 8 8 minut czytania
Prawo Facebook otrzymał pozew zbiorowy w Wielkiej Brytanii. Zapłaci 2,3 mld funtów odszkodowania? 17.01.2022 Facebook targetowanie prawo Meta Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wartość danych polskich użytkowników Google’a i Facebooka to ponad 6 mld złotych w 2020 r. 12.01.2022 Pressroom Social media Facebook targetowanie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Prawo Apple pod lupą UOKiK. Czy marka łamie zasady konkurencji? 14.12.2021 targetowanie Apple reklama prawo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania