29.06.2023
Pomaganie mamy w swoim DNA
29.06.2023
Pomaganie mamy w swoim DNA
02.06.2022
Heineken rozwiązuje problem zachowania work-life balance za pomocą… otwieracza do piwa
06.11.2019
„Begging for Change”: Dominika Kulczyk i CNN pokażą dramat dzieci w Senegalu
18.01.2019
Start A Little Good – Unilever pokazuje, że nawet niewielki wysiłek może mieć duży wpływ
14.12.2018
Świąteczna opowieść Greenpeace o smogu
31.07.2018
100 tys. zł za hejtera – polska instagramerka wyznacza nagrodę za wskazanie prześladowcy
27.10.2017
„Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny
19.07.2017
Humorystyczne scenki pokazują, co dzieje się, gdy piszemy idąc. Jednak czy przez cały spot wypada się śmiać?
05.05.2017
Szwedzka akcja społeczna potwierdziła, że ludzie nie czytają napisów na tabliczkach bezdomnych
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia