26.09.2022
ORLEN OIL wraz z UPM Raflatac wprowadza recykling odpadów etykietowych
26.09.2022
ORLEN OIL wraz z UPM Raflatac wprowadza recykling odpadów etykietowych
08.06.2022
W sklepach sieci Żabka pojawią się elektroniczne etykiety cenowe zasilane ogniwem fotowoltaicznym
09.08.2017
Ostecx dla AleBrowar – seria nowych etykiet
07.06.2017
Nutella zamiast zatrudnić projektanta, zaprogramowała algorytm, który stworzył unikatowe etykiety
29.05.2017
Kupując Coca-Colę, otrzymasz bilet na festiwal muzyczny. Rumuńskie nastolatki zachwycone
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean