03.02.2022
Marketing w branży modowej na przełomie 2021/2022
03.02.2022
Marketing w branży modowej na przełomie 2021/2022
08.12.2020
Marketing w branży modowej na przełomie 2020/2021
16.11.2020
Own Occasion: Nowa kapsułowa kolekcja Jenny Fairy
05.11.2020
Vintage is the new black – jak i dlaczego na naszych oczach dokonuje się konsumencka rewolucja?
25.09.2020
Soft minimalism od Gino Rossi i CCC: Czy minimalizm w modzie jest jednoznaczny?
24.09.2020
Business Fashion Environment Summit: Aż 30% konsumentów deklaruje, że nie zapłaci więcej za ubrania ze zrównoważonej produkcji
17.09.2020
Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger prezentują nową kolekcję
02.09.2020
STYLESPOT.PL – powstała platforma zrzeszająca najlepszych polskich stylistów
27.08.2020
Innowacje i nowe technologie torują drogę do zielonej mody
14.08.2020
ELLE.pl uruchamia dział poświęcony vintage i rusza z podcastem o modzie z drugiej ręki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean