27.10.2022
Marta Polakow-Stepanow (Tailor Made PR): Matki to ciekawa i wymagająca grupa dotarcia ze względu na specyficzny styl bycia w mediach
27.10.2022
Marta Polakow-Stepanow (Tailor Made PR): Matki to ciekawa i wymagająca grupa dotarcia ze względu na specyficzny styl bycia w mediach
26.10.2021
Raport „Matka Polka” – czyli jakie są współczesne matki w Polsce i jak kupują?
27.09.2021
Matki-gamerki na celowniku marketerów – dane z raportu „Mobile Gamers Mothers”
27.02.2019
Body Proud Mums: widoczne blizny i rozstępy w nowej kampanii Mothercare
28.07.2017
Jak matki z pokolenia Millenialsów robią zakupy?
wczoraj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
wczoraj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
wczoraj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
2 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
3 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025