
29.05.2025
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
29.05.2025
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
03.04.2025
VideoTrack: najczęściej subskrybujemy Netflixa, za którego najchętniej płacimy BLIK-iem [RAPORT]
28.03.2025
GroupM najlepsza w nowobiznesowym raporcie COMvergence za cały rok 2024
25.03.2025
Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach [FELIETON]
20.11.2024
GroupM: Siła sygnalizowania mediów – supermoce telewizji, prasy czy TikToka [BADANIE]
19.12.2023
GroupM: AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse
23.10.2023
GroupM największą grupą mediową w Polsce według COMvergence
07.06.2023
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE
23.05.2023
Szymon Lipiński i Paweł Sikorski dołączają do Finecast
02.03.2023
GroupM: rynek reklamowy w CEE wzrośnie w tym roku o 4 proc.
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]