
29.05.2025
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
29.05.2025
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
03.04.2025
VideoTrack: najczęściej subskrybujemy Netflixa, za którego najchętniej płacimy BLIK-iem [RAPORT]
28.03.2025
GroupM najlepsza w nowobiznesowym raporcie COMvergence za cały rok 2024
25.03.2025
Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach [FELIETON]
20.11.2024
GroupM: Siła sygnalizowania mediów – supermoce telewizji, prasy czy TikToka [BADANIE]
19.12.2023
GroupM: AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse
23.10.2023
GroupM największą grupą mediową w Polsce według COMvergence
07.06.2023
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE
23.05.2023
Szymon Lipiński i Paweł Sikorski dołączają do Finecast
02.03.2023
GroupM: rynek reklamowy w CEE wzrośnie w tym roku o 4 proc.
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”