
27.05.2025
W Warszawie pojawił się mural pachnący truskawkami
27.05.2025
W Warszawie pojawił się mural pachnący truskawkami
03.04.2025
VideoTrack: najczęściej subskrybujemy Netflixa, za którego najchętniej płacimy BLIK-iem [RAPORT]
25.03.2025
Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach [FELIETON]
24.02.2025
#NMInsights Wavemaker: Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach [RAPORT]
13.02.2025
„Doskonały smak wymaga niewiele” – globalna kampania reklamowa Rio Mare
20.12.2024
Wavemaker: internet i sport konserwują płatną TV w Polsce [BADANIE]
09.12.2024
Wavemaker: Polsat i TVN najbardziej doceniane w ofercie NTC, TV Republika polaryzuje, NatGeo i Discovery na multipleksie marzeń
22.07.2024
#NMInsights: Wavemaker: Polacy coraz bardziej wyrozumiali dla aktywizmu marek, jednak tęczowy marketing wciąż polaryzuje [BADANIE]
03.01.2024
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, ledwie 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 roku
20.10.2023
Wavemaker dla L’Oreal – kampania launchowa nowego zapachu YSL
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu