![Rebranding od środka: jak mbridge wewnętrznie zaprojektowało nową identyfikację [CASE STUDY]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/Projekt-bez-nazwy-2025-07-11T141938.413-142x0-c-default.png)
dzisiaj
Rebranding od środka: jak mbridge wewnętrznie zaprojektowało nową identyfikację [CASE STUDY]
dzisiaj
Rebranding od środka: jak mbridge wewnętrznie zaprojektowało nową identyfikację [CASE STUDY]
dzisiaj
Cztery aktualne narracje brandingowe i dlaczego właśnie te – według 4/4branddesign, cz. 1
4 dni temu
„Bentley Wings”: Bentley prezentuje nową wersję logo
01.07.2025
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
06.06.2025
Marki na czerwonym dywanie: jak brandy podbijają Cannes
03.06.2025
Strategia, wizja, konsekwencja – kulisy rebrandingu marki Duda [WYWIAD]
29.05.2025
Zwierzęta w logotypach marek samochodowych
16.05.2025
Co dziś sprawia, że marka zapada w pamięć i buduje zaufanie – mimo hałasu, chaosu i powtarzalności [OPINIE]
15.05.2025
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
05.05.2025
Potęga neurodesignu cz. 5 – Branding, który przyciąga i angażuje
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu