
Andrzej Pągowski tworzy logo na podstawie „gotowca", a STGU oskarża artystę o psucie wizerunku branży
Reklama McDonald’s bez jedzenia i lokalu. Sieć promuje złote łuki symbolicznym gestem
Nowa identyfikacja wizualna Warszawy (zobacz nasz webcast z twórcami)
Chcesz sam stworzyć nazwę firmy? Poznaj 7 ważnych zasad
Ruszyła kampania promocyjna 200-lecia kurortu w Sopocie
Andrzej Pągowski tworzy logo na podstawie „gotowca", a STGU oskarża artystę o psucie wizerunku branży
Reklama McDonald’s bez jedzenia i lokalu. Sieć promuje złote łuki symbolicznym gestem
Nowa identyfikacja wizualna Warszawy (zobacz nasz webcast z twórcami)
Chcesz sam stworzyć nazwę firmy? Poznaj 7 ważnych zasad
Ruszyła kampania promocyjna 200-lecia kurortu w Sopocie
Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?
Wystarczy kliknąć: