
17.07.2020
Media Group i .bringMore advertising będą odpowiedzialne za tegoroczną edycję kampanii „Mała książka – wielki człowiek”
17.07.2020
Media Group i .bringMore advertising będą odpowiedzialne za tegoroczną edycję kampanii „Mała książka – wielki człowiek”
09.07.2020
Media Group broni budżetu BGK
28.05.2020
Media Group z dyrektorem ds. digitalu
09.04.2020
Paulina Wodzyńska-Chikhi nową szefową digitalu w Media Group
29.11.2017
Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom od chwili narodzin
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]