![Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/02/41047_l2-142x0-c-default.jpg)
08.02.2023
Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]
08.02.2023
Zautomatyzowany dobór kontekstu do produktów oraz produktów do kontekstu w kampanii Valentis [case study]
07.02.2023
Innowacyjne targetowanie kontekstowe od Semantica 360° pomoże Ci zwiększyć efektywność kampanii digitalowych dzięki AI
04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
22.07.2022
Triggery w kampaniach digitalowych – zmniejsz koszt i zwiększ efektywność prowadzonej komunikacji
11.04.2022
Brand safety – czyli jak zapewnić bezpieczeństwo marce
19.01.2022
Efektywna konwersja online to offline i innowacyjny geofencing od Hybrid.ai w kampanii Volkswagena
11.10.2021
Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette
28.04.2021
Hybrid Allergy – innowacyjne targetowanie na poziom alergenów środowiskowych
14.04.2021
Spółka Hybrid.ai inwestuje w nowy projekt AR: MyFace.ar
19.01.2021
Największym sukcesem było podwojenie przychodów rok do roku mimo trwającej pandemii. Hybrid.ai i VOX podsumowują 2020 rok
wczoraj
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
wczoraj
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”
wczoraj
Łukasz Kaszuba dyrektorem marketingu Sokołów S.A.
2 dni temu
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
2 dni temu
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności