![Tomasz Chmielewski (Bolton Polska): Siłą marki premium jest jej historia [PODCAST]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/tomasz-chmielewski-nowy-marketing-podcast-142x0-c-default.jpg)
23.01.2025
Tomasz Chmielewski (Bolton Polska): Siłą marki premium jest jej historia [PODCAST]
23.01.2025
Tomasz Chmielewski (Bolton Polska): Siłą marki premium jest jej historia [PODCAST]
16.12.2024
Luxury Innovation Summit 2024: marketing w branży luksusowej
18.05.2023
Platige Image przygotowało spot reklamowy Lamborghini Revuelto
21.04.2023
Ryan Gosling próbuje ukraść zegarek Carerra w najnowszej kampanii Tag Heuer
28.03.2023
Mistrzowska współpraca – Szymon Marciniak ambasadorem LANCERTO
09.12.2022
Carrefour wprowadza nową, własną markę premium „Polska Gościna”
05.10.2022
Sylvain Dolla (Tissot): Zawsze będziemy dążyć do tworzenia zegarków dla wszystkich
13.04.2022
Pierwszy salon Philippa Pleina w Polsce już otwarty
05.07.2021
Grzegorz Krychowiak inwestuje w biznes kosmetyczny i tworzy własną markę z naturalnymi produktami
24.03.2020
Czy Indeks Szminki lub Indeks Bąbelków pozwoli odzyskać biznesowe nadzieje? Czego o biznesie w czasach kryzysu uczą marki luksusowe?
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce