![Federacja Polskich Banków Żywności: 45% Polaków wyrzuca jedzenie [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/raport-banki-zywnosci-142x0-c-default.jpg)
17.10.2024
Federacja Polskich Banków Żywności: 45% Polaków wyrzuca jedzenie [RAPORT]
17.10.2024
Federacja Polskich Banków Żywności: 45% Polaków wyrzuca jedzenie [RAPORT]
04.09.2024
Lidl Polska po raz czwarty rusza z kampanią edukacyjną na temat niemarnowania żywności
12.06.2024
„Life extending stickers”: Makro wprowadziło etykiety, które pokazują, jak wykorzystać nawet najbardziej dojrzałe owoce i warzywa
22.03.2024
Zeskanuj lodówkę, by otrzymać gotowy przepis na danie. Narzędzie AI Meal Reveal od Hellmann’s
28.09.2023
Glovo i Foodsi we wspólnej walce z marnowaniem jedzenia!
28.09.2023
Marka WINIARY przeciwdziała marnowaniu żywności
27.09.2023
Jedzenie jest często dobre dłużej… nawet 6 miesięcy po terminie? Sprawdź dlaczego!
12.06.2023
„Wybierz naturę. Wybierz karton” – to już trzecia odsłona kampanii środowiskowej Tetra Pak
07.12.2022
Too Good To Go: Jedzenie prezentem na święta? [badanie]
18.10.2022
Lidl Polska i Banki Żywności podsumowują 2021 rok w kontekście bezpieczeństwa żywnościowego w Polsce i Europie
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu