23.01.2023
Żywiec Zdrój startuje z kampanią „Z natury dla natury” w 5. rocznicę zobowiązań z COP24
23.01.2023
Żywiec Zdrój startuje z kampanią „Z natury dla natury” w 5. rocznicę zobowiązań z COP24
22.11.2022
Agnieszka Getler-Kicman (Danone, Żywiec Zdrój): Tylko silne marki i dobre produkty są w stanie poradzić sobie w tak niepewnych czasach
16.11.2022
Żywiec Zdrój z pierwszą kampanią na TikToku
13.09.2022
„Mamo, tato, wolę wodę!” − rusza 13. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
06.07.2022
„Co ty wiesz o orzeźwieniu?” – Cezary Pazura w nowej kampanii Żywiec Zdrój
07.06.2022
Żywiec Zdrój rusza z loterią. Do wygrania dom w górach
31.03.2022
Krzysztof Zalewski ambasadorem marki Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący
23.03.2022
Od teraz woda Żywiec Zdrój 1L w butelkach w 100% z recyklingu
11.01.2022
Żywiec Zdrój ponownie oddał do recyklingu 100% plastiku. Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki
05.10.2021
Paweł Piątek dyrektorem generalnym grupy spółek Danone
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
2 dni temu
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]