![Kto limuzyną, kto pickupem? Jak Polacy postrzegają kandydatów w wyborach prezydenckich [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/wybory-samochody-142x0-c-default.jpg)
24.04.2025
Kto limuzyną, kto pickupem? Jak Polacy postrzegają kandydatów w wyborach prezydenckich [BADANIE]
24.04.2025
Kto limuzyną, kto pickupem? Jak Polacy postrzegają kandydatów w wyborach prezydenckich [BADANIE]
20.11.2024
Jak samochód firmowy wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa?
01.10.2024
UOKiK: ponad 405 mln zł kary dla KIA Polska oraz 1,5 mln zł kary dla menadżerów w związku ze zmową przy sprzedaży samochodów
17.07.2024
DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego
18.04.2024
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
25.10.2023
Circle K wprowadza subskrypcję na myjnię
20.10.2023
Porsche Centrum Warszawa Okęcie rzuca wyzwanie influencerom
24.08.2023
Klub piłkarski FC Bayern Monachium otrzymuje nowe samochody służbowe – Audi sprzedaje poprzednie pojazdy piłkarzy
24.07.2023
Lepsze miejsca na parkingu dodatkowo płatne? Warszawska galeria handlowa testuje nowe rozwiązanie
19.07.2023
Potęga dziedzictwa – Puma x Porsche Legacy Turbo S
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu