
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
21.07.2022
54 proc. konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie
20.05.2022
Kod QR – narzędzie marketingowe, które powraca do łask
25.07.2018
Poczta Polska przedstawia atrakcje turystyczne na multimedialnych znaczkach z kodami QR
02.08.2017
Sklep, który nie potrzebuje pracowników. Zobacz, gdzie zakupy robią introwertycy
08.12.2014
Monitoring listopad 2014 – coraz mniej QR kodów w reklamach w tabletowych wydaniach magazynów
25.06.2014
Spada wykorzystanie QR kodów w reklamie prasowej
26.05.2014
Innowacyjna aplikacja mobilna w MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
17.12.2013
QR kod, czyli daleki kuzyn ze wsi
07.11.2013
Praca czeka na przystanku, czyli kampania mobilna Pracuj.pl
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
wczoraj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]
wczoraj
Dyrektor POT Berlin promuje Polskę na rowerze
wczoraj
Łukasz Dziekan szefem InPost Pay