
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
21.07.2022
54 proc. konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie
20.05.2022
Kod QR – narzędzie marketingowe, które powraca do łask
25.07.2018
Poczta Polska przedstawia atrakcje turystyczne na multimedialnych znaczkach z kodami QR
02.08.2017
Sklep, który nie potrzebuje pracowników. Zobacz, gdzie zakupy robią introwertycy
08.12.2014
Monitoring listopad 2014 – coraz mniej QR kodów w reklamach w tabletowych wydaniach magazynów
25.06.2014
Spada wykorzystanie QR kodów w reklamie prasowej
26.05.2014
Innowacyjna aplikacja mobilna w MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
17.12.2013
QR kod, czyli daleki kuzyn ze wsi
07.11.2013
Praca czeka na przystanku, czyli kampania mobilna Pracuj.pl
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]