
09.01.2025
#NameTheBias: kampania, która przekonuje, że uprzedzenia i luki płacowe zaczynają się od pochodzenia
09.01.2025
#NameTheBias: kampania, która przekonuje, że uprzedzenia i luki płacowe zaczynają się od pochodzenia
08.03.2023
Answear wprowadza obniżkę symbolizującą lukę płacową między kobietami a mężczyznami
04.03.2020
Bolt na Dzień Kobiet oferuje 19,9% zniżki swoim klientkom – bo tyle wynosiła luka płacowa w 2018 roku
14.03.2019
Mieszkanki Berlina zapłacą mniej za bilet na metro niż mężczyźni
04.12.2018
#PayMeEqual – problem nierówności płacowych między kobietami i mężczyznami w nowej kampanii społecznej od Pracowni_EB
wczoraj
Pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie jutro. W tle zarzuty o cenzurę
wczoraj
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
wczoraj
Ruszają zgłoszenia do konkursu eventowego endorfina Storymakers
wczoraj
McCANN Poland z Grand Prix i sześcioma statuetkami na Golden Drum 2025
wczoraj
SAPR wybrało nową Radę Stowarzyszenia na kadencję 2025–2027