
10.06.2025
„Nie mieszasz, jesteś w porządku”: kampania, która pokazuje, dlaczego warto segregować bioodpady
10.06.2025
„Nie mieszasz, jesteś w porządku”: kampania, która pokazuje, dlaczego warto segregować bioodpady
06.07.2021
Łatwa i skuteczna segregacja odpadów – Lidl Polska wprowadza nowe oznaczenia na produktach marek własnych
31.03.2021
Carrefour z nowym systemem ułatwiającym segregację odpadów
23.09.2020
Piątka za segregację – Ministerstwo Klimatu ponownie edukuje Polaków w zakresie Jednolitego Systemu Segregacji Odpadów
05.06.2020
Za pomocą oznaczeń na opakowaniach produktów Żabka edukuje, jak prawidłowo segregować odpady
10.02.2020
#RadyNaOdpady – IKEA wspiera warszawki projekt dotyczący segregacji odpadów
22.01.2020
„150 kłopotliwych śmieci” – specjalny, proekologiczny dodatek „Gazety Wyborczej”
22.11.2019
Plastik ćpnij w pieruny – Poznań w nowej akcji edukuje na temat recyklingu i segregacji śmieci
22.11.2019
O śmieciach z pomysłem, czyli kreatywny outdoor w służbie segregacji odpadów i recyklingu
14.11.2019
Wyszkłolony, El Bio oraz Zmieszko zachęcają do segregacji śmieci w nowej kampanii Ministerstwa Środowiska
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce