
10.06.2025
„Nie mieszasz, jesteś w porządku”: kampania, która pokazuje, dlaczego warto segregować bioodpady
10.06.2025
„Nie mieszasz, jesteś w porządku”: kampania, która pokazuje, dlaczego warto segregować bioodpady
06.07.2021
Łatwa i skuteczna segregacja odpadów – Lidl Polska wprowadza nowe oznaczenia na produktach marek własnych
31.03.2021
Carrefour z nowym systemem ułatwiającym segregację odpadów
23.09.2020
Piątka za segregację – Ministerstwo Klimatu ponownie edukuje Polaków w zakresie Jednolitego Systemu Segregacji Odpadów
05.06.2020
Za pomocą oznaczeń na opakowaniach produktów Żabka edukuje, jak prawidłowo segregować odpady
10.02.2020
#RadyNaOdpady – IKEA wspiera warszawki projekt dotyczący segregacji odpadów
22.01.2020
„150 kłopotliwych śmieci” – specjalny, proekologiczny dodatek „Gazety Wyborczej”
22.11.2019
Plastik ćpnij w pieruny – Poznań w nowej akcji edukuje na temat recyklingu i segregacji śmieci
22.11.2019
O śmieciach z pomysłem, czyli kreatywny outdoor w służbie segregacji odpadów i recyklingu
14.11.2019
Wyszkłolony, El Bio oraz Zmieszko zachęcają do segregacji śmieci w nowej kampanii Ministerstwa Środowiska
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]