
18.08.2022
Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”
18.08.2022
Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”
19.05.2022
Czy mężczyzna może reklamować kosmetyki dla kobiet? Jak zmienia się ich wizerunek w marketingu?
16.02.2022
„Pewność na całe życie” – Bepanthen z nową kampanią wizerunkową
09.02.2022
Nieocenzurowane zdjęcia kobiecych piersi w ciałopozytywnej kampanii adidasa
27.08.2021
„Ciało żyje” – ciałopozytywna kampania marki Gym Hero
08.07.2021
adidas tworzy pierwszy na świecie billboard-basen. Dzięki niemu marka zachęca kobiety do uprawiania sportów wodnych
22.06.2021
Victoria’s Secret bez Aniołków. Marka rezygnuje z top modelek
07.06.2021
„Moda na brzydotę” w świecie marketingu. Marki nie boją się pokazywania przeciętności i naturalności
10.03.2021
Unilever usuwa słowo „normalny” z opakowań produktów i rezygnuje z retuszu zdjęć
25.11.2020
Slowglow.pl – nowy concept store oferujący wyłącznie polskie, naturalne produkty do pielęgnacji
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]