
04.05.2022
Kanał Sportowy wycofuje ze sklepów swoje szklanki z naklejkami i komentuje nieudany produkt
04.05.2022
Kanał Sportowy wycofuje ze sklepów swoje szklanki z naklejkami i komentuje nieudany produkt
12.03.2021
Agencja Hunt, Gather wykorzystała wpadkę Burger Kinga i stworzyła kolekcję, z której dochód pójdzie na wsparcie kobiet
18.08.2020
Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych
06.08.2020
mBank to teraz „ęśąćż” – bank przemienił swój błąd w social mediową akcję
08.01.2020
American Airlines promują loty do Krakowa zdjęciem Gdańska
20.05.2019
Kolejna wpadka w „Grze o tron” – tym razem chodzi o plastikową butelkę z wodą
15.03.2019
Bohaterowie popularnego mema wykorzystani w kampanii politycznej węgierskiego rządu
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu