04.05.2022
Kanał Sportowy wycofuje ze sklepów swoje szklanki z naklejkami i komentuje nieudany produkt
04.05.2022
Kanał Sportowy wycofuje ze sklepów swoje szklanki z naklejkami i komentuje nieudany produkt
12.03.2021
Agencja Hunt, Gather wykorzystała wpadkę Burger Kinga i stworzyła kolekcję, z której dochód pójdzie na wsparcie kobiet
18.08.2020
Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych
06.08.2020
mBank to teraz „ęśąćż” – bank przemienił swój błąd w social mediową akcję
08.01.2020
American Airlines promują loty do Krakowa zdjęciem Gdańska
20.05.2019
Kolejna wpadka w „Grze o tron” – tym razem chodzi o plastikową butelkę z wodą
15.03.2019
Bohaterowie popularnego mema wykorzystani w kampanii politycznej węgierskiego rządu
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia